loading...
دانشجویان علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ورودی مهر 92
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad reza در تاریخ 1392/12/05 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

خانم خالقی فقط برا بچه های انتقالی حضوریه برا بقیه به احتمال زیاد تو وبلاگ میذاریم . خوشحال میشیم شرکت کنید .شکلک

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1392/12/05 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم....دوس داشتم شرکت کنم اما با توجه به حضوری بودنش نمیتونم متاسفانهشکلک

این نظر توسط mohammad reza در تاریخ 1392/12/05 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

همه به افتخار عاقا وحید ... دستتتتت.....
.
.
.
.
.
.
بی جنبه ...علی حرکات موزون نداشتیما شکلک
پاسخ : خو اینو قبلش میگفتی

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/12/05 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

چه پستی گذاشتم
پاسخ : تا باشه از این پستا باشه

این نظر توسط mohammad reza در تاریخ 1392/12/05 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

نه . شما بگو که بی خبر میخای بری ؟شکلک
پاسخ : نخیر.شما انگشت اتهامو گرفتی سمت من ولی خودتم میخوای بیای.پس الان من به همه میگم که هر سوالی دارن از تو بپرسن

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/12/05 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

راستشو بخوای دنیامون از قبلم بهتر شده چون الان ارزش همدیگرو بیشتر میفهمیم
اون موقع چون همیشه تو مدرسه کنار هم بودیم قدر همو نمیدونستیم
پاسخ : آورین

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1392/12/05 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

فاطمه واقعا درکش واسم سخته که چرا رفتن من میتونه رو رابطه دوستیمون تاثیر بذاره!! مگه چه تغییری ایجاد شده؟! چرا فک میکنی اونی که احساس داره و ناراحته فقط خوددی! ادما سرنوشتای جدا دارن ...کدوم دو تا دوستی رو دیدی که سرنوشتشون یکی باشه؟هیچ کس...ما فقط هم کلاسی نیسیم ...همین! و این هیچ ربطی به دوستیمون نداره....ی کم به بقیه و احساس دیگران هم فک کن فقط خوددو نبین ..مطمعن باش واسه من سختر تو ست.


پاسخ : شما هم توی صندلی داغ شرکت میکنید دیگه؟ شکلک
پاسخ : البته ببخشید یهو بحثو عوض کردم.

این نظر توسط Hooman در تاریخ 1392/12/05 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

من اگه میدونستم یه نظر اینقدر فعالتون میکنه زود تر میگفتم.شکلک

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/12/05 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

میفهمم چی میگی
ولی خودت میدونی اون رابطه ای که اون دوستت از دستت داد با رفتن خانوم خالقی به یه دانشگاه دیگه زمین تا آسمون فرق میکنه
شما بازم میتونین با هم بیرون برید همدیگرو ببینین مثل من که هر وقت برمیگردم رشت دوباره همه دوستای قدیمیم رو جمع میکنم و با هم همیشه خوشحالیم
پاسخ : میدونم که این دوتا موضوع فرق دارن.منم نمیخام مقایسه شون کنم.هدف من از گفتن این قضیه صرفا نشون دادن تفاوت کلمات با واقعیت بود. من همین الان میتونم فی البداهه 569خط کلمه و جمله مثه حرفای شما بنویسم...ولی باور کنید واقعیت خیییلی سخت تر از این حرفهاس...شما و دوستاتون بازم دور هم جمع میشید...ولی واقعا دنیاتون همون دنیای قبله؟؟؟/

این نظر توسط mahroo در تاریخ 1392/12/05 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

باشه ببخشید نمی خواستم ناراحتت کنمشکلک
اما آخه تو اینجوری خودتو عذاب میدیشکلک
پاسخ : بیخیال...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشجویان علوم تغذیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 1472
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 573
  • بازدید سال : 4,230
  • بازدید کلی : 92,069